3/3 workouts

Da mine lesere, har jeg endelig fått laget et treningsinnlegg. Har trent hver dag hittil og derfor har jeg rukket å trene "alle" kroppsdelene - Jeg har et to splitt program som vil si at jeg trener to kroppsdeler hver økt. I morgen begynner jeg på nytt og starter mest sannsynlig med rygg og biceps, men noen ganger når jeg har trent "hovedøktene mine" legger jeg inn noen ekstra øvelser f.eks for skulder - andre ganger varierer jeg hvilke kroppseler jeg trener sammen. Skjønner?

Håper motivasjonen varer, for det er så deilig å allerede ha trent 3 ganger. Prøver å trene minst 5 ganger i uken og denne uken ser det ut til å gå♥ Det er ikke alltid tiden strekker til, eller det er en løyn - det er moitvasjonen som mangler. Men sommeren kommer snart, og #sommerkroppen14 er et mål. 






Litt flex-bilder noen ganger brude være greit. Skal forresten legge ut resultat bilder snart, tror det blir rundt den 25-30 mars, for da har det gått en måned siden sist. 

Kom faktisk nettopp hjem fra bryst-økten min, og kjenner at jeg er veldig sliten i både armer og bryst. Gleder meg til å sove og lade opp for en ny økt i morgen. Skal også prøve å begynne å blogge mye mer om trening og kosthold - innlegg med øvelser/øktene mine og hva jeg har spist. Noen som syntes det høres bra ut?

9 kommentarer Skjul

Marie

12.03.2014 kl.21:38

jaaa! Fortsett med treninginnlegg! OG flex-bilder! masse flex-bilder! hehe. Det hjelper på motivasjonen min altså! herlighet du har den sykeste kroppen! Stoor motivasjon for meg! stå på! (Y) du e flink. Kan du skrive et innlegg om kostholdet ditt også? hva du spiser i løpet av en dag, f.eks? :-)
Silje

13.03.2014 kl.02:10

Hvilken elixia trener du på? Har prøvd ryen en gang men synes det var lite plass og mye folk.. Er det sånn på alle elixia sentrene eller vet du om noe bedre?:-)
Celine

13.03.2014 kl.08:50

Utrolig flink :)
Emma Ericson

13.03.2014 kl.14:50

Jaaa! Håper du kan skrive om hva du spiser osv, mye inspirasjon her!
Vilde gilje

13.03.2014 kl.18:32

Kjempebra at du begynner me slike innlegg! Kunne du ha vist noen øvelser for mage?
Emilie

14.03.2014 kl.01:02

Herregud så utrolig flink du er. Skikkelig motiverende :-)

15.03.2014 kl.22:29

Hvor høy er du? :) DU er flink!
Li

16.03.2014 kl.13:52

http://Youthweeklypay.com/?invite=24412
Ingvild

18.03.2014 kl.16:35

Elsker treningsinnleggene dine! Du har drømmekroppen min iallefall :) Kan du kanskje skrive om hva du spiser i løpet av en dag?

Skriv en ny kommentar

hits