Unnasluntrer

Jeg må nesten le litt av meg selv som først sier at jeg skal trene hver dag i sommerferien og da det ikke har skjedd har sagt at jeg skal trene i morgen. Skrev det på bloggen i slutten av forrige uke, og kan dere gjette hvem som har trent siden det? IKKE MEG. Jeg er faktisk helt ute av rutiner og tenker bare penger, jobb og ferie - men nå er det bare nesten bare en uke til jeg reiser og må skjerpe meg den siste uken. Mye av musklene mine har forsvunnet, men det skal ikke mye til før de kommer tilbake - "de er lagret i kroppen".  

Så forhåpenligvis får jeg trent fra og med i dag, men tør ikke å love meg selv noe - men jeg har allerede fått på meg treningsklær, laget en kjempe god frisk salat, så er ganske mye nærmere Elixia enn de andre dagene. Av en elelr annen grunn gruer jeg meg litt til å komme tilbake, alltid like hardt den første dagen etter en lang pause. 



Dagens treningsøkt, bryst og triceps.


♥ Benkpress ?40kg?  4*x-antall reps 
♥ Skråbenk   ?40kg?  4*x-antall reps
♥ Dips 4*6-10 reps
♥  Kabel crossover x-antall kg 4*10reps 
♥  Kabel nedtrekk 15-20 kg 4*10reps
♥ Triceps Extension  8kg 4*10reps
♥  Push-ups 5kg på ryggen 4*8reps


Jeg skal få laget et treningsprogram som skal fullføres 5 ganger i uken når jeg er på ferie, kommer til å dele programmet og øktene mine med dere. Håper på at musklene er tilbake innen kypros-turen som er om litt over en måned til. Savner den gamle energien min og ikke minst de gamle vanene - jobben har tatt helt over! 

 

 


2 kommentarer Skjul

CAMILLA

02.07.2014 kl.16:23

Lykke til med treningen :-)
Vilde gilje

03.07.2014 kl.12:05

Hvordan får du de magemusklene? Trener du mye mage? Trodde du bare trente armer, bryst, legger, osv☺️

Skriv en ny kommentar

hits