WEEK WORKOUTS


 Mandag                                                                               Tirsdag:
Rygg og biceps                                                                      Leg day

Pull ups 4 sett * max                                                                                                                     
Nedtrekk 36kg 6 sett * 5-7 reps                                            Beinpress 133 kg 5 sett  * 5-8 reps
Sittende roing 40 kg 5 sett * 5-7 reps                                    Leg Curl 37,5 kg 5 sett * 5-8 reps
Face pulls 17,5kg 5 sett * 5-7 reps + powersett                    Leg Extensions 45 kg 5 sett * 5-7
Biceps curl 10kg  5 sett * 5-7 reps + powersett                     Knebøy 45kg 5 sett * 5 reps 
Hammer curl 10 kg 5 sett * 5-7 reps + powersett 

Onsdag
Bryst & triceps 

Benkpress 45kg 5 sett * 5 reps  + powersett 40kg 2 sett * max reps
Cable cross over 6,5kg 5 sett * 5-7 reps + powersett 5kg 2 sett * max reps
Flyes apperat 35kg 5 sett * 5-7 reps + powesett 25kg 2 sett * max reps
Dips 5 sett * max reps  
Triceps pushdown 15kg 5sett * 5-7 reps + powersett 12,5 3 sett * max reps
Triceps Extensions 8kg 5 sett * 5-7 reps
 

Denne uken startet utrolig bra med gode treningsøkter tre dager på rad, helt til jeg våknet i dag tidlig med skikkelig hovne mandler og med en nedsatt allmentilstand som fortalte meg at det ikke blir skole eller trening i dag. Alltid noe som kommer i veien når man har fått startet og er skikkelig godt i gang. Jeg har så mye motivasjon til å bli dritsterk! Krysser fingrene for at dette bare er noen 2-3 dagers syke og at jeg er tilbake til helgen - selv om streptokokker eller en halsbetennelse tar over halsen min hver eneste høst. Trening har blitt skikkelig morsomt og så fort jeg blir frisk kommer dere til å se store forandringer både på meg og bloggen, wii!

Har du trent denne uken?

8 kommentarer Skjul

bjoernki

23.10.2014 kl.17:09

Riktig god bedring :)

Jeg må si at jeg blir inspirert til å komme meg tilbake til treningsstudio når jeg er innom bloggen din :) Vil bare vente litt til motivasjonen er 100% igjen.
annikenna

23.10.2014 kl.17:23

så flink du er!
Rikke Holm Andersen

23.10.2014 kl.17:32

Det er utrolig inpsirerende å lese slike innlegg, det gjør at jeg også får lyst å komme meg ut og trene litt! Du får ha masse god bedring :))
Be Lovely

23.10.2014 kl.17:39

Du er rå på trening! God bedring :)
Monica Lindstad

23.10.2014 kl.17:49

Så flink du er! :) masse god bedring til deg! jeg har ikke trent på altfor lenge, så må virkelig starte igjen :)
thebuttjourney

23.10.2014 kl.18:13

Du har så fin blogg! Har lest den en stund!! :-)
martheschanche

23.10.2014 kl.20:46

Herregud så flink du er! Du inspirerer :)
hisabellf

23.10.2014 kl.21:50

herlighet såå flink du er! blir skikkelig inspirert! har nettopp startet å trene litt selv :-)

Skriv en ny kommentar

hits