B & W workout

Denne uken startet med "den offisielle chest day" som har blitt til en vane. De siste mandagene har blitt brukt til å trene bryst, så neste uke er det kanskje på tide med å starte med noe annet? Programmet mitt er to splitt ( 2 kroppsdeler) hver eneste treningsøkt, slik at jeg kommer meg igjenom hele kroppen 2 ganger i uken. En stor muskelgruppe og en liten som jeg varierer fra dag til dag og uke til uke. Ooops, har nesten klart å fortelle hele treningsprogrammet mitt allerde. Faen ass, da var det innlegget "brukt opp". Tjah, det kommer et mer detaljert senere. Bryst er favoritt øktene mine og derfor blir de ofte prioritert i starten av uken og denne mandagen ble det skuldre i tillegg. 

På 5 uker har jeg klart å øke fra 40 kg i benk til 50 kg og er ekstremt fornøyd med det. Vet ikke om det er overraskende bra eller normalt? men lever i håp og tro om at det er sinnsykt bra. Benkpress og dips er det jeg har sett størst fremgang i og det føles helt fantastisk. Trening er gøy♥ 

Hva trente du i går?

4 kommentarer Skjul

Rikke Holm Andersen

02.12.2014 kl.22:18

Er så motiverende med disse innleggene, det gir meg passe med dårlig samvittighet så jeg faktisk trener :) I går var jeg bare på en liten joggetur, er lenge siden jeg trente jevnt så prøver bare å komme litt rolig i gang. Ha en fin kveld videre :))
Kristina B.

02.12.2014 kl.22:48

Sa det forrige gang jeg kommenterte, og sier det igjen, du er RÅ! I går trente jeg også bryst, og biceps. Har normalt aldri trent splitprogram, men kjørt hele kroppen, men nå begynner jeg faktisk å synes styrketrening er GØY og gleder meg til hver økt :)
Vannfast

03.12.2014 kl.00:23

^

De over her. Enig
Anette

03.12.2014 kl.11:45

så flink du er og fine bilder!!:-)

Jeg trente kun løping i går, mest for å ha en dag med rolig og restituering. I dag står det ben på planen, så det blir både hardt og gøy!:-)

Ha en fin dag!

Skriv en ny kommentar

hits