work out week







UKENS TRENING

Mandag
Knebøy 57,5 kg 3 sett * 5 reps. 60 kg 2 sett * 5 reps. Box Jumps 10-12 stk * 5 sett. Hip Thurst 75 kg 5 sett * 7 reps. Leg Extension 75 kg 5 sett * 5 reps. 

Tirsdag:
Pull ups 5 sett * max.  Nedtrekk 41,5-43 kg 7 sett * 5 reps. Sittende roing 47 kg 5 sett * 5-7 reps.  Nedtrekk V-bar 47-48,5 kg 5 sett * 5-7 reps.  Facepulls 21 kg 6 sett * 5-7 reps. 
Biceps/hammer curl 12 kg 3*3 sett * 5 reps. 

Onsdag: 
Chins 5 sett * 6-8 reps.  Dips 5 sett * 10-15 reps.  Triceps push down 17,5 kg 5 sett * 8-10 reps.  Facepulls 3 sett * 8-10 reps. Biceps curl (kabel) 21 kg 5 sett * 5-7 reps. 
Biceps flex 6,5 kg 5 sett * 8 reps. + mage.

Torsdag:
Benkpress 57,5 kg 3 sett * 5 reps. 60 kg 2 sett * 3 reps. Dips 5 sett 10-12 reps. Cable cross down 9-10 5 sett * 5-7 reps. Flyes apparat 45-52 kg 5 sett * 5 reps. + litt skulde og mage. 

Lørdag: 
Knebøy 57,5 kg 3 sett * 5 reps. 60 kg 2 sett * 5 reps. Beinpress 178 kg 5 sett * 5-7 reps. Box Jumps 10-12 stk * 5 sett. Hip Thurst 75 kg 5 sett * 7 reps. Leg Extension 75 kg 5 sett * 5 reps.  

 

21 kommentarer Skjul

Kristine Hagen

15.03.2015 kl.21:41

så sprek!
Isabella

15.03.2015 kl.21:42

Du er så sykt inspirerende! Du er kjempe flink :D

Håper du har hatt en strålende helg!
Silje Helene

15.03.2015 kl.21:42

Så flink, merker jeg er ny i treningen, så tar ikke så mye enda :)
Silje Eriksen

15.03.2015 kl.21:45

Å så flink du er, skulle ønske jeg var like flink! :-D
Cecilia Catharina

15.03.2015 kl.21:49

Du er så sprek og så utrolig flink til å trene! :D

Ha en nydelig kveld videre og kos deg masse :-)
Kristine

15.03.2015 kl.21:51

Herregud så flink du er! Nå, fikk jeg faktisk endelig litt motivasjon til å trene igjen!! :)
Camilla

15.03.2015 kl.22:01

wow, så utrolig flink og sprek du er!! :D STÅ PÅ!
Emma Olsen

15.03.2015 kl.22:01

Elsker disse innleggene! Får meg til å føle meg lat, og ta med sammen! :) Du er så flink!
Thao

15.03.2015 kl.22:17

Flink du er! Fortsett sånn :)
Marian Revdahl

16.03.2015 kl.08:39

Wow for en kropp! Flink du er!
Nikita <3

16.03.2015 kl.09:53

Så flink du er :D
Rebecca Sætre

16.03.2015 kl.10:54

så flink du er!! kunne ønske jeg hadde motivasjon til å trene sånn som du!:)
MK

16.03.2015 kl.14:16

Ser ut som du har en super plan for treningen denne uken :) Du er flink! :D
Caroline

16.03.2015 kl.14:28

så flink du er! :D
Guro Ertvåg Eidsæter

16.03.2015 kl.16:15

Sykt bra jobba, ser du har jobba hardt med den kroppen din!!
Marie Svensson

16.03.2015 kl.16:26

Wow, for en kropp!! Utrolig bra gjort! Ser ut som du kjører et ganske bra treningsprogram også, stå på videre :-) Går bare en vei nå vet du!
Cindy

16.03.2015 kl.17:27

du er så god!
Anneli Aaland

16.03.2015 kl.17:53

Flinke deg :)
Marte

16.03.2015 kl.18:22

Gud, så flott du er! Bra jobba :)
Veronica Hanssen

17.03.2015 kl.08:12

Så utrolig sprek!
Karoline Johannesen

17.03.2015 kl.10:51

Så flink du er med trening :D Gleder meg til å kunne trene igjen etter fødsel. Blir jo å vente litt tid så klart, men skal bli godt å kunne bruke kroppen igjen :D

Skriv en ny kommentar

hits