WORKOUT!


Denne uken har jeg begynt på en ny treningsperiode, hvor det er fokus på "lettere vekter", men flere repistisjoner. Forrige periode var det motsatt tyngre vekter og færre repitisjoner. Periodene går over 5-6 uker og ser virkelig at antall kg øker "kraftig" etter hver eneste periode. F.eks i benkpress har jeg økt med 10 kg (fra 50-60 kg) på 5 uker. 50 er nå lettvekter, men før var det tyngre vekter. Vet ikke om noen av dere skjønte en dritt, men fremgang er gøy♥

Har ikke blitt like mye trening som det burde ha vært, grunnet sykdom og kjærestebesøk!

Mandag:                                                                                        Tirsdag:
Chins 8-10 reps * 4 sett.                                                             Benkpress 50-52 kg 8-10 reps * 4 sett.
Nedtrekk 40 kg 10 reps * 4 sett.                                                Cable cross down 9 kg 10 reps * 4 sett
Nedtrekk V-bar 47 kg 8-10 reps * 4 sett.                                 Chest press 50 kg 10 reps * 4 sett
Enarms roing 16 kg 8 reps * 3 sett.                                           Dips 12-15 reps * 4 sett
Facepulls 21-22 kg 10 reps * 4 sett.                                         Triceps pushdown (kabel, stang) 19 kg 10 reps * 4 sett
Biceps curl (kabel) 19 kg 10 reps  * 4 sett.                              Triceps pushdown (kabel, tau) supersett 7 reps * 5 sett * 2 sett. 
Biceps curl (kabel, tau) supersett 7 reps * 5 sett * 2.              Push ups 12-20 reps * 3 sett. 

Onsdag: 
Knebøy  55 kg 10 reps * 4 sett.
Frontbøy 30 kg 10 reps * 4 sett
Leg extension 65 kg 10 reps * 4 sett
Leg curl 52,5 kg 10 reps * 4 sett.  

Har du trent denne uken?

13 kommentarer Skjul

GVW

28.03.2015 kl.14:17

Du er så sprek!!
Amalie

28.03.2015 kl.14:22

Flinke du! Jeg har trent zumba og løpetrening denne uken! Ganske rolig treningsuke for min del :-)
Anneli Aaland

28.03.2015 kl.14:33

Neii :(
Emma Olsen

28.03.2015 kl.14:37

Sykt!
Kristina B.

28.03.2015 kl.14:54

Du er så flink! OG STERK, herlighet! Jeg har fått trent 4 styrkeøkter denne uken, og et par intervaller, så jeg er fornøyd :)
Thao

28.03.2015 kl.15:25

Du er så flink!
siribokoholiker

28.03.2015 kl.16:48

Jeg er altfor dårlig på dette, haha :p Du er en maskin!

- Siri
Isabella

28.03.2015 kl.16:56

Du er så flink!

Stå på videre :D
Hannehm

28.03.2015 kl.21:38

flink du er! ja, trente istad :)
cheerchrissy.blogg.no

28.03.2015 kl.22:42

så flink du er!
Anhthu Tran

29.03.2015 kl.17:29

Du er virkelig treningsforbildet mitt, altså!! Har blitt mye mindre trening i det siste på grunn av mangel på motivasjon... Du er superflink!!
:)

08.04.2015 kl.15:35

Forstod litt av periodegreiene, men kunna du laget et eget innlegg hvor du skriver mer utdypet om hvordan man trener styrketrening og hva som er viktig, med litt tips ogsån? Trener styrke selv og er egentlig sykt motivert men trenger litt bedre struktur i treningen og det ser ut som du er veldig flink på det! Tusen, tusen takk hvis du gjør dette! Det hadde vært til god hjelp for både meg og sikkert andre. Du er kjempeflink! Forbilde.
:)

08.04.2015 kl.15:36

og kanskje skrive litt om noen som er forbildene dine/som du ser opp til? Kunne trengt noen inspirerende instagramkontoer å følge! ^^^

Skriv en ny kommentar

hits