BACK KILLER







Mandag: Knebøy 50-55 kg 4 sett * 7-9 reps //  Hip thrust 173 kg 4 sett *  6-8 reps // 178-193 kg 4 sett * 8-10 reps // Boxjump 3 sett * 10 reps. 

Onsdag: Pullups 4 sett * max  // Nedtrekk 40-41,kg 5 sett * 6-10 reps // Nedrekk v-bar 47-48,5 4 sett kg 8-10 reps // Facepulls 24,5-26kg 4 sett * 8-10 reps // ny øvelse + 3 øvelser på biceps. 

Enda mer trening og det føles så utrolig godt. Det å ha masse energi til overs og ikke minst orke å trene etter 8-12 timer jobb, gir meg skikkelig mestringsfølelse.
Mandag hadde jeg en skikkelig "killer leg day" og i går ble det en økt på rygg og biceps. Jeg er fortsatt støl i lårene etter mandagen, deilig å kjenne at man har trent. 
I tillegg til trening har det blitt en del sol, viktig å legge en grunnleggende farge før syden. Skal bli deilig å komme seg litt bort, men først er det en uke til med jobb og mer trening. Vi snakkes!

Har du trent denne uken?

 

7 kommentarer Skjul

Karoline Marie

16.07.2015 kl.12:04

Så flink du er! Jeg har også trent masse denne uken, trente ben igår og på mandag og armer på tirsdag, nå skal jeg straks ut en tur å løpe i trapper :) håper du får en fin torsdag!
Therese <3

16.07.2015 kl.13:58

Du er kjempe flink, å får en kropp du har :) Jeg har fått trent en del denne uken, å det er så godt å endelig kunne komme i gang igjen. Har vært uten trening en god stund nå da jeg har vært uten allergi medisiner, så var godt å endelig kunne starte igjen :)
Emelie Christina

16.07.2015 kl.14:50

Kult! Jeg skal trene i dag :)
Cecilie Kielland

16.07.2015 kl.20:44

vært lite trening på meg denne uka men skal starte helga med ei eller to treningsøkter i morgen!:)
Kristine Larsen

16.07.2015 kl.22:27

Spreking!!!
Laila MA

16.07.2015 kl.23:08

Bra jobbet! Du ser smashing ut :-)
Nikita <3

17.07.2015 kl.23:09

Wow, you go girl! :D

Skriv en ny kommentar

hits