KILLER DAY




TODAY´S WORKOUT
Knebøy 50 kg 7-8 reps * 2 sett    55 kg 5 reps * 2 sett
Leg Curl 50 kg 8-10 reps * 4 sett
Hip Thrust 75 kg 7 reps * 4 sett
Cable Squats 28,5 kg 10 reps * 2 sett    31,5 kg 8 reps * 2 sett
Box Jump  max * 4 sett
+ to mageøvelser (kan ikke navn, skal prøve å finne det ut).

Litt sen blogging, men slik er det når man jobber over en halv dag og skal rette å trene etter jobb, slitsomt er det i hvertfall. Leg day sto på treningsplanen til Gine og meg og tanken må det er hardt, men det er alltid like deilig når økten er gjennomført. Mestringsfølelse <3 Økt 1 av 4 denne uken, det har gått litt treigt denne uken. 
Kom nesten nettopp hjem, dusjet, spist og nå ligger jeg under dyna klar for en episode med PLL før det er sengetid. I morgen er det "repeat" av denne onsdagen. Vi snakkes lesere, håper dere har det bra!

 

 

3 kommentarer Skjul

Iselin

27.08.2015 kl.07:35

Gøy med trening da :) Håper du får en fin dag :)
Nikita <3

27.08.2015 kl.09:36

Flinke :D
Susanne Moen Øy

28.08.2015 kl.08:19

Så flinke! :-) Hils Gine fra meg!! :-)

Skriv en ny kommentar

hits