GET READY



WORKOUT TIME

Den første treningsøkten denne uken er unnagjort og det føles veldig deilig. Jeg har jobbet de to siste dagene og fysisk arbeid sliter faktisk ut kroppen overraskende mye, så det er min unnskyldning for å ikke ha trent. Prøver å overbevise meg selv om at det er greit, typisk meg. Heldigvis slipper jeg å stå opp 05:30 i morgen tidlig, alltid like deilig med fri.
 
I dag ble det en rygg og biceps økt med Maria, veldig fornøyd med å ha klart å øke i 4 av 5 øvelser. Vi skal trene bein og mage i morgen, den verste og den beste dagen. Klarer aldri å bestemme meg!

Middagen min står fortsatt ved siden av meg, så det er kanskje på tide å avslutte innlegget. Vi snakkes i morgen, god natt♥

4 kommentarer Skjul

CarolineSofiee

09.09.2015 kl.22:10

Så flink du eer!
Julie

09.09.2015 kl.22:24

Hei! Jeg driver for tiden med litt jogging. Det jeg vil er å gå sammen, få fjernet det flesket jeg har. Magen og hoftene jeg vil få bort. Er ikke sånn kjempemye, men jeg vil få det bort. Jeg lurte på om du kunne hjelpe meg med et program eller fortelle meg hva jeg bør gjøre? Når jeg ser fremgang med joggingen, at det blif mindre flesk skal jeg begynne med styrketrening for mage, rumpe ol. Kan du hjelpe meg?
Madde K.K

10.09.2015 kl.09:33

Julie: Jeg sitter dessverre ikke med så mye kunnskap at jeg kan hjelpe andre med andre mål enn det jeg selv har, men noen tips kan jeg prøve å gi. Først og fremst må du finne en god kombinasjon mellom styrketrening og cardio. For deg blir det viktig å trene begge deler siden du vil gå ned i fettprosent. F.eks 2 dager cardio og 1 dag styrketrening på mage og rumpe (gjerne 2 dager her også). Variasjon er bra, løp langdistanse og intervaller. Kosthold er like viktig. Nå vet jeg ikke hva du spiser, men prøv å få i den nok nærningsrik mat som inneholder mye proteiner spesielt etter trening. Vær aktiv generelt, gå mye og spis sunt - det burde hjelpe deg.

Øvelser du kan ta for rumpe og mage:
Hip Thurst
Squats i kabel eller med stang.
Frontbøy
Utfall / bulgarsk utfall
TRX (øvelser for mage i slynger).

Husk at styrketrening er like viktig som cardio!

Anbefaler deg også å ta kontakt med en som er faglært, siden jeg dessverre ikke er det.
Nikita <3

10.09.2015 kl.19:43

Flinke :D

Skriv en ny kommentar

hits