BACK FOCUS

 


TODAYS WORKOUT
PULL UPS: 7 REPS * 5 SETT
SITTENDE ROING: 47 KG 7 REPS * 2 SETT   49,5 KG  5 REPS * 2 SETT    52 KG  5 REPS 
FACE PULLS:  28 KG 8 REPS * 2 SETT   30,5 KG  5 REPS * 2 SETT    31,5 KG  4 REPS 
NEDTREKK: 42,5 KG  8 REPS  45 KG  5 REPS * 4 SETT 
BICEPS HAMMER CURL (TAU):  21 KG  7 REPS * 5 SETT

Ukens første treningsøkt er gjennomført og det føles veldig godt, selv om det ble en veldig kort og effektiv økt. Alltid bedre enn ingenting! Startet uken med en av favoritt øktene mine som er rygg og biceps, dere ser øvelsene som ble tatt gjennom økten ovenfor. Jeg er veldig flink til å skrive ned "treningslogg" her på bloggen, men i treningsbloggen min derimot - ikke fult så flink, skjerpings!

Hvordan har du startet uken din?

4 kommentarer Skjul

synneguldagr

13.10.2015 kl.20:58

Du er så utrolig flink, stå på!
REBECCA HOLDER

13.10.2015 kl.21:02

Så sprek og flink du er ! :D
mitsuakira

13.10.2015 kl.22:01

Så flink du er!
Henriette Celin

13.10.2015 kl.22:02

Flink du er! Jeg har hatt Yoga, og ellers gått litt små turer. I Yoga´en denne uken fokuserer jeg veldig på fleksibilitet og styrke i hele kroppen. Så det er både tungt og herlig på en gang ;-P

Skriv en ny kommentar

hits