Killer days



KILLER DAYS : WORKOUT
Mandag:
Pull ups 7 reps * 4 sett
Nedtrekk 40 kg 12 reps  /  42,2 kg 10 reps * 2  /  44,4 kg  5 reps 
Stående en arms roing  18 kg 12 reps * 2  /  20 kg  10 reps * 2  / 22 kg 6 reps
Sittende roing 42,2  12 reps * 2  / 44,4  10 reps * 2  /  47kg 8 reps 
Face pulls 28 kg 11 reps * 2  / 31,5 kg 9 reps * 2 /  33,7 kg 6 reps
Hammer curl & biceps curl 10 kg 10 reps * 6

Tirsdag:
Knebøy  40 kg 12 reps /  50 kg 12 reps / 60 kg 10 reps / 70 kg 8 reps / 80 kg 5 reps
Frontbøy 40 kg 10 reps * 2 / 50 kg 8 reps
Leg curl 45 kg 12 reps / 50 kg 10 reps / 55 kg 8 reps * 2 / 60 kg 6 reps
Leg extension 55 kg 12 reps / 60 kg 10 reps / 65 kg 9 reps / 70 kg 8 reps / 75 kg 7 reps

Treningen min går veldig bra for tiden og det er utrolig motiverende. Jeg er ferdig med 5 uker med tyngre vekter og er tilbake til "normalt" program og vet dere hva? Jeg har blitt enda sterkere og det føles helt fantastisk.
Jeg har trent 2 ganger allerede og i morgen blir det enda en økt sammen med Cecilie. Gleder meg alltid til bryst økter som er min store favoritt! Vi har begynt å trene på morgen og øktene går så mye bedre med tanke på at energien. Motivert!


2 kommentarer Skjul

Henriette Celin

25.11.2015 kl.17:27

Whue, du er rå flink! burde bli flinkere med treningen min også x)
Anonym

15.12.2015 kl.14:25

Madde du har virkelig gjort framgang, så inn på bloggen din etter 2 år! Du blir en real female bodybuilder, helt champs du! Btw er det mulig om du kanskje starter en youtube channel? Du hadde fått mange abonnementer. Et siste spørsmål, jeg er veldig stor fan av Michelle Lewin, hva er dine sysnspunkter om henne?

God jul!

Skriv en ny kommentar

hits