RECOVERY

 

- THIS WORKOUT WEEK -

Denne uken kommer til å bli litt slappere enn andre med tanke på at kjæresten er hjemme. Jeg er generelt i en periode med veldig mye treningsmotivasjon og glede, det føles utrolig godt. Tirsdag ble det en ganske så økt på rygg, biceps og mage - kjenner den fortsatt! Jeg håper på å få gjennomført to økter til i løpet av uken, selv om det ikke er første prioritet denne uken. Restitusjon er like sunt♥



Pull ups 7 reps * 5 sett
Nedtrekk 40 kg * 12 reps  /  45 kg  10 reps /  50 kg  7 reps * 2  / 55 kg  3 reps
Nedtrekk V-bar  42,5 kg 12 reps /  47,5 kg 10 reps /  52,5 kg 8 reps * 2  / 57,5 6 reps 
Sittende roing 40 kg * 12 reps  / 45 kg 10 reps / 50 kg 8 reps * 2  / 55 kg 6 reps 
Facepulls 27,5 kg 12 reps / 30 kg 10 reps * 3  / 32,5 kg 6 reps 
Biceps & hammer curl 10 kg 10 reps * 3 sett (hver)
Biceps curl, kabel (stang) 20 kg * 12 reps  22,5 kg 10 reps 


 

 

 

4 kommentarer Skjul

Anita

17.12.2015 kl.15:44

Hvilket senter er dette?:)
Kristi Pedersen

17.12.2015 kl.16:14

flinke, spreke deg! :D Håper ettermiddagen din blir fin <3
Henriette Celin

17.12.2015 kl.19:43

Du er flink som trener i det hele tatt syntes jeg! hehe. Her går det for det meste i Yoga. Men ingen økter denne uken dessverre. Ble en del andre ting jeg måtte gjøre, pluss at jeg fikk masse tid med kjæresten. Og da gjør jeg alt annet enn Yoga og trening x3
Nikita <3

18.12.2015 kl.08:33

Flink du er :D

Skriv en ny kommentar

hits