SHAPE YOUR BODY #2

Denne uken ble det ikke fler enn tre økter og det er litt dårlig til å være meg. Neste uke blir bedre! Generelt går treningen veldig bra for tiden og det føles veldig godt. De to siste ukene har jeg sett fremgang både på kropp og styrke og det gir meg så utrolig med treningsmotivasjon. Fokus på hard og effektiv trening lønner seg!



· UKESN TRENINGSPLAN · 
Mandag: Bryst, triceps og skuldre
Tirsdag: Mage, rumpe lår
Onsdag: Rygg og biceps
Torsdag: Fullkroppsøkt
Fredag: Fri
Lørdag: Fri (kanskje cardio)
Søndag: Fullkropp / teknikktrening

Å lage en treningsplan for den kommende uken gjør det veldig mye enklere å få gjennomført flere økter. Sett deg noen mål for uken og skriv ned hva du vil trene fra dag til dag. Det hjelper meg enormt mye! Treningen blir mer effektiv og øktene blir flere. 


7 kommentarer Skjul

Anne

17.01.2016 kl.21:04

Så flink du er da! :) hjelper mye å lage en treningsplan før uken begynner og se resultater hjelper jo enda mer!
Nikita <3

17.01.2016 kl.21:30

Flink du er :D
Kristine Andersen

17.01.2016 kl.23:34

Så fin plan du har satt deg der :) Jeg trener alltid mandag til torsdag, og resten fri.
RebeccaHasselgard

18.01.2016 kl.00:10

Det er en god følelse når man ser forandring! Du er flink :)
Line Melbye

18.01.2016 kl.11:24

For en fin treningsuke, og jeg digger bildene! :)
Charlotte

18.01.2016 kl.17:03

Fine fine Madde ! :)
Julie Storlien

18.01.2016 kl.18:33

Så flink du er!! Stå på :D

Skriv en ny kommentar

hits