beat the monday blues


En ny uke, nye muligheter. Jeg har nettopp kommet ut av dusjen og spist et stort etter-treningsmåltid som besto av salat og laks. Veldig fornøyd, spesielt med dagens trening. Jeg ser både fremgang på styrken og kroppen og det er så utrolig motiverende. Virkelig en perfekt start på uken, satser på at dette blir en skikkelig bra treningsuke med mye fremgang. Til tross for at det er vått, grått og mørkt ute har jeg hatt en bra start på uken. Dette innlegget skulle egentlig inneholde antrekksbilder, men det ble litt vanskelig når været er som det er. Håper det forandrer seg til i morgen! Jeg blir derfor sittende inne og se på Keeping up with the Kardashians. Forresten, så var det utrolig morsomt å se hvor mange som har lest innlegget " De positive sidene ved et avstandsforhold",  tusen takk!

GOOD START

1. Legg deg litt tidligere enn hva du eller pleier å gjøre. Pass på å få minst åtte timers søvn slik at du er uthvilt til en ny uke.
2. Stå opp litt tidligere enn vanlig og bruk ekstra god tid på morgen. Lag deg en god frokost som du nyter i mens du lar deg inspirere av favoritt bladet eller bloggeren. 
3. Få dagens gjøremål unnagjort med en positiv innstilling. Enten om du skal på jobb eller skole, tenk på at alt du fikk tid til i morges. Stress litt mindre. 
4. Ta deg tid til en treningsøkt. Å starte uken på en frisk og sunn måte hjelper i hvertfall meg resten av uken. Gjør mandag til en perfekt start. Trening gir deg en bedre selvfølelse og mer energi. 
5. Søk etter oppskrifter og bruk tid på middagen. Lag en sunn middag som frister. Sett gjerne opp en plan for resten av uken, det vil gjøre det lettere å spise sunt.  
6. Slapp av før du skal legge deg med en kopp te og favoritt serien din. Legg deg til så og si samme tid hver eneste dag så vil det plutselig bli lettere å stå opp. Legg gjerne fra deg alt av elektronikk minst en halvtime før du skal legge deg (lettere sagt enn gjort, men det hjelper). 


6 kommentarer Skjul

Therese.evsensen

08.02.2016 kl.15:47

Supre tips! Ha en fin dag :)
Q. Vyvy

08.02.2016 kl.16:09

Så bra at du føler deg motivert til trening!! :)
sofienyg

08.02.2016 kl.16:14

fine tips :)
EliseFit - veien fra bikinifitness til helårskroppen

08.02.2016 kl.16:24

Er helt enig i tipsene dine! Fine deg <3
sceneteppe

08.02.2016 kl.17:55

Du skriver så godt!
Henriette Celin

08.02.2016 kl.18:34

Så bra du hadde en god treningsøkt i dag. Det hadde jeg og, og det er så godt å starte uken sånn :-D

Veldig fine tips! lurt å legge seg og stå opp noe lunde de samme tidene hver dag. Sliter med det selv da men x)

og det å få tid til en god frokost er veldig viktig for meg ^^

Skriv en ny kommentar

hits