Workout snapshots

· Ukens treningsplan ·
Mandag: Bryst, triceps og mage
Onsdag: Mage, rumpe og lår
Torsdag: Skuldre, rygg og biceps
Fredag: Cardio + Bein og mage
Lørdag: Rygg og brystDagen startet da jeg våknet av meg selv litt over 09:00, det er egentlig litt for sent etter min mening. Det er på tide å begynne å med vekkeklokke, igjen! Da var det klart for å fikse seg litt og lage en frokost som metter litt utover dagen, veldig viktig for meg ettersom det er kjipt å bli sulten midt i treningsøkten. Nå har jeg fått unnagjort en litt blogg arbeid og er klar for en onsdagsøkten som dere kan se ovenfor. Ukens tyngste økt! 
Forresten: Bildene dere ser ovenfor er fra min treningsbruker på instagram, der kan dere blant annet følge noen av øktene mine og se deler av kostholdet mitt. Det er mange som har spurt om det, @fitnessmaddekk.

5 kommentarer Skjul

Q. Vyvy

10.02.2016 kl.15:26

Vakre vinger du har :-)
Nikita <3

10.02.2016 kl.19:24

Fine bilder :)
Maria Jansen

10.02.2016 kl.19:35

Så fine bilder! Stå på med treningen, slike bilder gir meg inspirasjon til å begynne å trene igjen selv!

Ha en fin kveld videre :)
T I N A V A R P E N

10.02.2016 kl.20:31

superfine bilder, var sikkelig inspo bilder!
sceneteppe

10.02.2016 kl.21:12

Wow! Flotte bilder

Skriv en ny kommentar

hits