MONDAY WORKOUT


MY BACK EXERCISES
Pulls ups, chins, nedtrekk, nedtrekk v-bar, facepulls, stående omvendt kabeldrag, dips, 
biceps curl med manualer og biceps curl med z-stang. 

 Dagens øvelser på både rygg og biceps som ble en ganske lang økt, men slik er det noen ganger. Jeg tar fem sett og bygger meg opp i vekt, men tar to repetisjoner mindre etter hvert sett, starter alltid på 12 og slutter på 4-6. Det blir ganske så tungt på de to siste settene, men det er det som er gøy. 

Å starte uken med trening og sunn mat er ekstremt viktig for meg. Det gir meg med energi, selvfølelsen blir bedre og uansett blir det alltid litt lettere å komme seg på trening de neste dagene. Man har liksom startet uken så bra, så hvorfor ikke fortsette? Jeg har akkurat kommet hjem fra økten dere ser ovenfor, spist en gigantisk porsjon med kylling wok i Oyster saus, nå er det på tide å komme seg i dusjen og kanskje få vært litt sosial senere i dag. 

5 kommentarer Skjul

jannickea

04.04.2016 kl.18:52

ha en fantastisk uke
Maria Jansen

04.04.2016 kl.19:09

Så flink du er!

Håper at du får en fin uke videre :)
Janne

04.04.2016 kl.19:16

så flink :D
sceneteppe

05.04.2016 kl.20:48

Åh nå ble jeg motivert til å trene mer rygg!
Stine Benedikte

06.04.2016 kl.21:49

Flink du er! Elsker å trene selv :)

Skriv en ny kommentar

hits