ABS & LEGS



3 DAY SPLIT WORKOUT



DAY 1:  CHEST, TRICEPS, SHOULDERS  DAY 2:  LEGS & ABS  DAY 3:BACK & BICEPS 






Noen som har savnet treningsinnleggene mine? Jeg skal prøve å bli flinkere til å lage de, men siden mange av dagene går til jobb er det vanskelig å få gjennomført et godt treningsprogram. Det blir sjeldent mer enn tre økter i uken, men det er absolutt bedre enn ingenting og er nok til å få gode resultater. Trening skal være gøy å gjennomføre og ikke et ork. Jeg rakk dessverre ikke å poste dette innlegget i går ettersom at det plutselig skjedde litt mer enn forventet. Dagen startet ved siden av kjæreste og etter noen få timer hjemme var det klart for en økt på bein å mage. Ukens tyngste økt! Den ble gjennomført sammen med en venninne med 4 helt nye øvelser, blant annet Hip thrust i apparat, eselspark i apparat, knebøy i et apparat, Hip ab/ab. Spennende å teste ut nye øvelser og det er veldig viktig for musklene også. Når man trener det samme programmet med de samme øvelsene venner musklene seg til det. Det ble en veldig effektiv og bra økt! Rett etter økten møtte jeg kjæresten og dro hjem til han. Vi skal straks opp å spise frokost, sikkert lunsj for noen. Vi snakkes senere i dag. Wow, dette ble et innlegg med litt lenger tekst enn vanlig!

7 kommentarer Skjul

Stine Tokle

25.06.2016 kl.13:03

Hot hot hot :D Du ser kjempebra ut!
Madde K.K

27.06.2016 kl.12:09

Stine Tokle: Tusen takk, du er god :)
Janne

25.06.2016 kl.19:25

å så flink da! Du er peeen
Madde K.K

27.06.2016 kl.12:09

Janne: Tusen takk!
Henriette Celin

26.06.2016 kl.11:37

Så pene bilder!

Gøy å prøve ut nye øvelser ja. Håper du får en fin søndag også ^^
Madde K.K

27.06.2016 kl.12:08

Henriette Celin: Tusen takk :)
Hege Kristin

27.06.2016 kl.21:45

fine bilder av deg <3

Skriv en ny kommentar

hits